Lipscore zdecydował o budowie w Polsce nowego zespołu IT Customer Support oraz Web Development. Devire znalazło i zatrudniło specjalistów na role takie jak IT Customer Support, Ruby Developer czy Fullstack Ruby Developer oraz zapewniło kompleksowe doradztwo HR.
Koszty i utrzymanie aplikacji naszego klienta wymykały się spod kontroli. Audyt aplikacji zrealizowany przez Devire IT Services, zidentyfikował błędy w kodzie i wskazał priorytety dla rozwoju aplikacji.
Dynamiczny rozwój firmy wymagał zwiększenia zatrudnienia o pracowników o rzadkich umiejętnościach – zespoły z niszowym na rynku stackiem technologicznym COBOL.
Otwarcie centrum kompetencji w Polsce stanowiło dla naszego klienta kolejny krok w budowaniu pozycji firmy, jako liczącego się dostawcy rozwiązań audio i systemu dźwiękowego.
Szybki wzrost i dynamiczna ekspansja na rynku naszego klienta stworzyły potrzebę zwiększenia wydajności wykonywanej pracy do realizacji pilnych projektów.
Rozwój zespołu IT Logicworks w obszarach AWS, Azure i JavaScript
Klient planował rozszerzyć zasięg geograficzny swoich usług, co przekładało się na potrzebę zatrudnienia wykwalifikowanych inżynierów specjalizujących się w technologiach, takich jak AWS, Azure, Linux i JavaScript.