Dbanie o wizerunek pracodawcy łączy w sobie wiele zagadnień z pola zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu (przede wszystkim internetowego), public relations, czy choćby analizy danych. Przedstawiamy bezpłatny słownik, w którym nasi eksperci wyjaśniają podstawy Employer Brandingu. Dedykujemy go pracownikom HR oraz osobom odpowiedzialnym za przyciąganie talentów i budowanie wizerunku pracodawcy.

Fraza „co to jest Employer Branding?” jest jednym z najczęściej wyszukiwanych zagadnień z dziedziny HR. Obecnie to eksperci ds. zasobów ludzkich zazwyczaj odpowiadają za zarządzanie marką pracodawcy. Aby zbudować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, niezbędne jest rozumienie języka, który pomoże we współpracy z ekspertami z agencji lub będzie wskazówką podczas budowania własnej strategii employer brandingowej. Dlatego też eksperci devire.digital stworzyli słownik Employer Brandingu.

Podstawy Employer Brandingu dla specjalistów HR

W celu ułatwienia pracy działom HR, agencja devire.digital zebrała podstawy Employer Brandingu w jednym miejscu. Słownik Employer Branding to zestawienie definicji kilkudziesięciu zwrotów pochodzących z różnych dziedzin, ale będących częścią jednej wspólnej – zarządzania marką pracodawcy. Ideą niniejszego słownika było to, aby wszystkie pojęcia – szczególnie te marketingowe – były zrozumiałe dla przedstawicieli HR.

Budowanie wizerunku pracodawcy

Wizerunku pracodawcy znajdzie odzwierciedlenie w każdym aspekcie Twojego biznesu – od kandydatów, których przyciągasz, po retencje pracowników. Zastanowienie się, co składa się na efektywne budowanie wizerunku pracodawcy, jest niezbędne do dalszych działań. Czas więc zapytać, co wyróżnia Cię jako pracodawcę? Czy masz misję, która może współgrać z potencjalnym talentem? Czy zachęcasz pracowników do rozwoju? I, w końcu, na jakie działania stawiasz, aby przyciągnąć nowe talenty? Tu najdrobniejsze rzeczy mają znaczenie.

Skorzystanie z konsultacji z agencją employer brandingową może nie tylko pomóc w zdobywaniu talentów, ale także w budowaniu zaangażowania i doświadczenia pracowników. Zatem warto pamiętać, że budowanie wizerunku nowoczesnego pracodawcy nie ogranicza się do wprowadzenia owocowych piątków. Tutaj w grę wchodzi praca na narzędziach takich jak media społecznościowe i tworzenie kampanii, które będą budowały świadomość marki wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz.

Agencja Employer Branding w Polsce z sercem w digitalu

Wybór agencji do zarządzania procesem employer brandingu nie jest łatwym zadaniem. Budowanie i rozwój wizerunku pracodawcy jest kluczem do poprawy pozyskiwania talentów, utrzymania pracowników i zaangażowania w całej firmie. Innymi słowy, jest to inwestycja długoterminowa, która ma ogromne znaczenie dla pracodawcy. Agencja employer brandingowa devire.digital wykorzystuje doświadczenie w rekrutacji i digitalu do budowy nowatorskich strategii Employer Brandingowych.

Szukasz sprawdzonej firmy rekrutacyjnej? Sprawdź rozwiązania rekrutacyjne i outsourcingowe Devire.

Szukasz pracy? Sprawdź aktualne oferty pracy